tisdag 10 november 2009

Det svåraste är rubrikerna

Andrea har utmanat mig. Eller åtminstone frågat om vi inte borde ta tag i våra bloggar. Och jo, det borde vi. Jag gjorde ju ett försök för någon vecka sedan. Och det gick ju sådär. Men nu har hon kommit igång. Rejält. Och jag ligger efter. Ett inlägg om dagen. Det SKA gå. DET ska gå. Det ska GÅ.

Imorgon ska jag vaccineras. I en gammal industrilokal. Spännande. Jag förväntar mig det värsta men kommer säkert undan med en ond arm.

Here's hoping!

Vad säger ni? Vaccin? Eller inte?

3 kommentarer:

andrea sa...

Jag är helt FÖR vaccinationen! Även om man skiter i att man själv blir sjuk så går man ju omkring och bär på smittan som kan föras vidare till andra som kanske finns i riskgruppen och så vidare. Tycker det är egoistiskt att inte vaccinera sig.

Elin sa...

hear hear Andrea! håller helt med dig. och må man lite dåligt i en dag så är det väl inget med det.

serv sa...

jag tänkte vänta ut skiten och se vad som händer. börjar folk runt omkring mig bli sjuka får väl jag med vaccinera mig.