torsdag 6 augusti 2009

The pain. THE PAIN!


En sån här ligger och trycker på högersidan av min käke. Och jag gnäller och gnäller och gnäller. I morse när jag vaknade grät jag en skvätt av smärta. Jävlahelvetesskit (förlåt pappa). Värst är ändå att visdomstanden på något sätt har framkallat en inflammation i högermandeln också. Och jag vet inte vilket som gör ondast. Som vanligt, vid krämpa, har jag googlat. Och det bör man ju inte göra. För nu är jag helt övertygad om att tanden måste dras ut. Och att det kommer knaka som fasen i skallen. Och att dom kommer att göra det direkt imorgonbitti när jag smyger in på på Tandvårdshuset 07.20. Och att det kommer kosta feta pengar.

Självklart förstår jag också att tanden inte kommer att dras ut imorgon. Förmodligen får jag bara någon sorts antibiotika. Ändå har jag bilden av att jag imorgon kommer att hålla i 6 ganska kassa visningar med högerkinden fullproppad av blodiga bomullstussar. Och med saliv rinnandes längs hakan. Charmigt.

Inga kommentarer: