söndag 20 september 2009

HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ EHEJ.

Ikväll tänkte jag och Elin ta steget. Vi bestämde oss för att se Twilight. Vi tog i princip steget. Vi hyrde filmjäveln. Vi satte filmen i DVD-spelaren. Och vi tryckte på play. Men nej. Ödet ville något annat. Ödet ville inte att vi skulle se Twilight och hade därför sett till att låta filmen bli rejält uppsliten av tonåringar som tittat på filmen på repeat under det senaste året. Så att allt vi fick var ERROR.

Det är helt enkelt inte meningen. Men det kanske är lika bra. Jag pallar ju ändå inte vampar.

4 kommentarer:

serv sa...

Och nu har vi en tillgodo. På DEN filmen. BARA. Vi måste nog se den ändå...

Anonym sa...

OMG Elin!!!! Från en lit.student till en annan: SE DEN!!! Med en gående gång!

Elin sa...

Men hallå, anonyma kommentarer? Vad är detta? En lit.student till en annan? Jag är FRUKTANSVÄRT nyfiken nu. Jag har mina aningar, men mina aningar säger också att aningarna är helt fel.

hermine sa...

se den! you gotta love it! jag blev typ vampyrbesatt efter det (det håller i sig), och jag som trodde att jag avskydde de små (?) krypen.