onsdag 6 januari 2010

CRIBS goes Möllan

Jo, jag har ju faktiskt flyttat under julhelgen och tänkte att det kanske finns någon därute som är nyfiken på hur jag har det? Oavsett så får ni se det nu. Det ser ut ungefär som det alltid gör hemma hos mig. Så när som på möblerna som här är ljusa IKEA-möbler, inte slitna (men fina) loppisfynd.Vi börjar på toaletten. Badkar!


Väggapplikation!

Kök! Och lite Dagens Disk!
Tavlan är med. Likaså fåtöljen. Och kuddarna. Och Tokyotavlan som skymtar!
Och här är gardinerna!

Visst känns det bra? Litet men lagom och ganska så Elin. Jag trivs i alla fall.

4 kommentarer:

andrea sa...

Väldigt mysigt. Och ja, ganska så Elin. Perfekt med andra ord! Ser fram emot att se det IRL, för att använda internetspråk.

Pernilla sa...

Åhh så najs du! Jag kommer på besök snart,om jag får :) Har mkt i skolan just nu,men kanske nästa vecka! kram Pöörnil!

Elin sa...

Andrea: Ja det ska bli så kul att du kommer hit! Ser fram emot att se din IRL också!

Pernilla: Du är välkommen NÄR DU VILL! Säg bara till!

Lajnen sa...

Nu känns det bra igen!