tisdag 2 juni 2009

Det var mitt sista.

Det är mycket som avslutas nu. Idag gjorde jag med allra största säkerhet mitt sista på Kåren. Det räcker nu. Jag känner mig ganska klar med det. Även om mitt engagemang kanske inte har varit det största. Engagemanget avslutades i alla fall med en storstädning. Och ett rejält jäkla fall. Bokstavligt talat så drattade jag på ändan. Såpa och vatten = halt. Det gjorde ont. Klok som jag är fångade jag dock upp fallet med min handled. Smart! Härlig avslutning. Nej. Ingen mer kår för min del. Det är över nu.

Imorgon har jag en fruktansvärt ledig dag. Och det ska bli fjorton grader och moln. Högsommarvärme, vart tog du vägen? Jag vill till playan.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Det hoppas jag du håller nu, inga återfall nu Elin, bli inte övertalad håll dig därifrån, iaf om inte godis serveras. Jobbat min första dag idag i en bunker skoj. Peace out FH!

Elin sa...

Men Sandra, du borde kanske starta en alldeles egen blogg? Jag märker att du har en del att säga om din egen vardag! Ja! Gör det! Eller så kan du få skriva på min ibland! Säg bara till så får du gästblogga!

Sandra sa...

gästblogga kan jag göra yeah!