torsdag 11 juni 2009

Jag kan sluta när jag vill?

Jag borde. Jag måste. Jag ska. Sluta titta på resor. För hörrni, om vi ska helt uppriktiga, så kommer det ju inte bli något med det i sommar för mig. Och det är ju egentligen helt okej. Jag var för fasen i Barcelona för bara ett år sedan. Och det är inte som att det här året har varit något utöver det vanliga. Det har inte slitit på mig mer än något annat år. Egentligen har det ju mest varit ett ganska bra år. Så nej. Det får vänta. Till dess att jag verkligen behöver en paus. För nu har jag ju ärligt talat inte direkt något att pausa från. Nej. vi sparar det här till nästa sommar. Då! Då kommer jag ha ett jobb. Som ger mig lön. Och betald semester. Och då ska jag övertala någon, vem som helst, att följa med mig på en trevlig charter. En helt vanlig solsemester. Och då ska jag sola och bada och bo på hotell och dricka drinkar och gå på restaurang. Den 10 juli 2010 känns som ett bra datum. Nedräkningen börjar idag. Till höger. --->

Vi får väl se hur det går.

Inga kommentarer: