torsdag 4 juni 2009

Klantarsel.

Idag tappade jag min mobiltelefon i marken. Som så många gånger förr. Skillnaden idag var den att telefonen gick sönder och att jag nu måste köpa en ny. Det ingick ju inte alls i mina planer för min närmsta framtid. Men gjort är gjort och tappat är tappat. Och nu är problemet bara att hitta en bra telefon att ersätta den gamla med. En telefon som inte kostar skjortan men som ändå är trevlig och fin och funktionsduglig. Imorgon är det jag som letar runt i alla telebutiker i Halmstad. Är det någon som har något bra tips så är det bara till att smsa. Den funktionen funkar tydligen fortfarande. Vilket är tur. För annars hade jag varit ganska rejält avskuren från omvärlden.

2 kommentarer:

serv sa...

välkommen till klubben: min mobil är paj...

Elin sa...

och du är i ett helt annat land... jobbigt elin!