söndag 13 april 2008

Dagens kamp

Jag är sååå nära att gå till Maxi för att köpa choklad, allt med ursäkten att jag måste fota lite till min artikel om antioxidanter i mat. Visst, riktigt mörk choklad är nyttigt. Men jag har svårt att erkänna för mig själv att det inte alls är sådan jag kommer att köpa om jag går dit. Tar jag mig dit lär jag ju köpa 250 g Fazer Marianne chokladkaka. Enbart för att jag har gjort besväret att ta mig ända dit. Och DET är INTE nyttigt.En stenhård kamp är vad det är. Jag är inte helt säker på att jag kommer ur den som den vinnande parten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, den är god.. men testa "vilda bär" istället! Den blev jag stormförtjust i!

Elin sa...

Åh, den måste ju testas! Men var köper man den? Har aldrig hittat den.

Anonym sa...

Nu vet vi. På Maxi. Om vi har tur :)