söndag 6 april 2008

Sportspegeln, Niccokick och pizza.

Jag har precis sett hela Sportspegeln. Det säger kanske en del om mitt tillstånd. Jag är lite trött. Det är söndag. Men jag måste faktiskt erkänna, ibland tyckte jag nog att det var lite småkul. Jag vet inte riktigt om jag trivs med den känslan än.

Igår var det så äntligen dags då. Kvällen jag och Andrea gått och planerat och tänkt på under stora delar av vår praktik än så länge. Niccokick på B&B och förfest hos Oskar. Trots värsta hajpen blev kvällen lyckad. Vi hade kul kul kul och konserten var himla bra. En pinsamt liten publik till trots. Återigen får jag ju konstatera att fest med folk man vanligen inte umgås med kan höja en kväll rejält. Vi fick till och med höra Ola. Efter lite tjat och om och men och övertalning. 

Rolig/märklig detalj: Oskars ringklocka är försvunnen. Vet någon var den finns så är det bara till att höra av sig. 

Idag har jag ätit pizza för andra dagen i rad. Det var oerhört dumt gjort. Det visste jag redan innan. Ändå gjorde jag det. Man blir INTE piggare av pizza. O nej.
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

snygga bilder! jag komemr ju inte in på FBhelvetet så har inte kunnat kolla de andra korten. Nu har jag huvudvärk och sitter kvar på kontoret ENBART för att vänta ut tåget. Dumt att missa dig i helgen Elin:( Men hoppas att ni får det mui trevligt!!

Anonym sa...

Jag har hittat den! Ringklockan alltså. Den låg under mitt paraply. Skumt.

Anonym sa...

Nämen! Titta en Miller! Fast den ska antingen avnjutas ruskigt kall under en varm sol eller (enl systembolaget) vid förtäring av pizza eller hamburgare .