tisdag 14 april 2009

En efterlängtad återkomst och presenter från en American sweetheart.


Lina åkte till New York över påsken. Det stora äpplet. Hilton, China town, Manhattan, Frihetsgudinnan, Williamsburg med mera med mera. Och där hade hon det fint och bra i en vecka! Som jag saknade henne. Ett flertal sms (om James McAvoy!) gick förlorade när jag gång på gång kom på: just det. Hon är ju inte hemma... Men nu är hon det! Hemma med besked! Och present! Jag hade ju självklart lämnat en beställning. I sann Elin-anda bestod den enbart av godis. En liten lista. Några småpåsar hade jag väl tänkt bara. Något billigt på ett apotek eller någon liten supermarket. Men nejnej, Lina skrällade och gav mig en lyxig liten söt låda med egenhändigt plockat och personligt valt godis. Bland annat en piña colada-twizzler som sedan länge är uppäten. Med detta kom även ett läppbalsam med smak av födelsedagskakssmet. Nu kan jag alltså bära med mig godissmaken var jag än går. Utan att ens ha godis med mig. Härliga tider.

Lina är BÄST. Och nu är hon åter i Halmstad. Och ikväll har vi sett Hellboy 2. Och den var kass. Men vad gör det när man har världens färggladaste godis i en liten låda framför sig. Egentligen?

1 kommentar:

lajn sa...

Men gölledej! Ikväll ska vi grilla Elin! Sommar! Vi måste komma ihåg att deklarera om Margheritas/grill picknick i parken.