torsdag 30 april 2009

Halmstad, vi måste prata.

Idag gjorde jag slut med Halmstad. Tror jag. Jag sa upp min lägenhet. Jag tror (TROR) att jag är färdig med staden nu. Staden som varit min i 4 år nu. Det känns lite vemodigt minst sagt. Men också ganska rätt. Tror jag. Jag vet faktiskt inte alls riktigt vad som händer efter sommaren. Jag vet knappt vad som händer i sommar heller för den delen. Spännande. Blir det Stockholm? Malmö? Tollarp? Eller får jag kanske ta och leta upp en ny lägenhet i Halmstad? Falkenberg? Nej, jag vet då rakt inte vad som händer. Ja, det är alltså hög tid att ta tag i det här nu. Framtiden. Nu har jag liksom inget val. Från och med den sista juli är jag hemlös. Och jag känner kanske inte riktigt att det är ett trevligt alternativ. Det är alltså inget jag planerar att förbli.

Hörrni alla. Håll tummarna för mig. Hittar ni ett jobb som skriker EEEEEELIIIIN SJJÖÖÖÖÖGREEEN så tveka inte. Ring mig!

Inga kommentarer: