måndag 6 april 2009

Normaliserat läge.

Jo men tjena. Bästa sättet att hålla kvar ny stor läsarskara är ju tydligen inte att ta bloggpaus under helgen. Nej, nu är jag nog tillbaka på normala läsarsiffror igen. Men alltså, jag har haft en alldeles för upptagen helg. Och det har varit jättekul så det har liksom inte funnits tid. Jo det har funnits tid. Men ork? Nänä.

Vad jag har gjort? Jo, jag har varit på dragshow/modevisning, jag har grillat in sommaren, jag har varit på fest, jag har varit på morfars, jag har insett att även 22-åringar kan heta Gunnar, jag har varit på Eurostop och köpt smör. Och till råga på allt har jag idag varit på Arosfortet och sprungit i trånga celler för att lösa gåtor som inte går att lösa.

Och nu tittar jag på samma Sex&The City-avsnitt för andra gången idag.

Och imorgon ska jag upp klockan 6 och tvätta.

Då var ni uppdaterade.

Nu borde jag sova. Så godnatt mina kära läsare.

Jag återkommer imorgon.

Inga kommentarer: