torsdag 7 maj 2009

Sommaren 2009

Jodå, det funkar en sommar till.

5 kommentarer:

Adam sa...

'Mitt i naturen' är en grymt talande slogan. Utmärkande och beskrivande på så många sätt. Jag menar, det finns ju inga andra svenska samhällen som ligger ens i närheten av naturen.

Anna sa...

Jag kommer säkert vara där typ hela min semester. Det brukar bli så.

Elin sa...

Visst är det Adam? Tollarp är onekligen exceptionellt. Utanför Tollarps gränser är det asfalt asfalt asfalt.

Ja, och Anna, när du inte har semester så kommer jag att tillbringa många helger i Malmö. Om det är OKEJ med dej.

Anna sa...

Det är OKEJ med mej. Du kan till och med tillbringa helgerna här när jag har semester! I min nya stora lägenhet. Du kan få eget rum. Det får bli köket.

Elin sa...

Schysst! Jag kommer att ha en 1.20-säng över i sommar. Kanske kan ställa den där?