fredag 27 juni 2008

Elin, det är dags nu.


Äntligen. På måndag händer det. Det som jag har väntat på i flera år nu. Då. Då beställer jag mina Stars and bars. I våras letade och letade och letade jag. Sedan lade jag ner jakten. I eftermiddag fann jag dem. Skorna med stort S. Och stort U. Och stort A. (USA). På måndag skickar jag och min bästa securitasvän Tina in en beställning. Åh. Det kommer att bli bra det här. Jag får gå en halv storlek över min normala, eftersom min inte finns i lager. Men vad gör det när alla ens drömmar ska slå igenom?

2 kommentarer:

Anonym sa...

OJOJOJOJ!
Jag borde med andra ord skaffa ett par med den sovjetiska flaggan bara för att väga upp öst mot väst (eller kinesiska kanske?) om det nu finns.. hmm.. Mina gröna Sneaky Steve kan jag se stjärnorna eftern *snyft* allt jag vill är ju att ha ett par gröna sneakers (nej, jag vill inte ha Puma)
Ser frame mot liveshowen med dina nya pjux!

Anonym sa...

det ska bli kul o se dom på! Finally!