måndag 5 maj 2008

Dagens bara för att.

När man inte skriver på några dagar sjunker besökarantalet ganska rejält här. Bara idag har jag till exempel gått från att vara på plats 980 på listan över personliga bloggar på bloggtoppen.se till att ligga på plats 2980. Så jag får nog skriva något. Jag vill ju inte göra er, mina läsare, besvikna. Problemet är bara att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Det händer mycket i huvudet nu. Och inget passar direkt i en lättsam blogg om Dagens disk. Så ni får nöja er av en beskrivning av min dag.

Jag har varit aktiv. Det underlättar när man har mycket i huvudet. Dagen inleddes med en promenad till stranden med Andrea och Mylen. 1,5 timme var vi ute. Inte illa. Inte illa alls. På promenaden planerades smoothiesarna som skulle fixas till picnicen i Picasso-parken senare under dagen. Smoothies är gott. Särskilt när det är varmt. Det var inte särskilt varmt i parken. Men det gick ändå. Med trevligt sällskap går det mesta. Jag är väldigt nöjd med mina vänner. De underlättar också när man har mycket i huvudet. Därför tror jag att jag bjuder på lite bildfrossa. Vänner.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Elin...Dina vänner älskar daj!

Anonym sa...

Din syster också!

Elin sa...

Och jag älskar er!!