lördag 31 maj 2008

Gårdagens festligheter

Igår visade sig Högskolan i Halmstad från sin allra bästa sida. 25-årsjubiléet firades rejält med trerätters, tre band och en massa annat trevligt. Mylen och jag njöt i fulla drag av vår skolådemat och vårt vin. Allt gratis dessutom. Inte fel. Kvällens höjdpunkt var definitivt när vi insåg att det var Pär från Wannadies som spelade gitarr i Amanda Jenssens band. Efter det var vi bara tvungna att gå hem och lyssna på lite gammal 90-talspop. Det kändes bra. Nostalgiskt och fint.Jag hade lockigt hår och fick höra av Emelie R att jag såg ut som en prinsessa. Det gjorde mig glad.Ni känner väl igen hans hår? Och jag kan säga er att han ser inte ut att ha åldrats en dag sedan 1997.Den oerhört smarta matserveringen. Precis så här ska jag göra på min 25-årsfest också. Jag ska också ha sisådär en 300 gäster.

Inga kommentarer: