måndag 1 december 2008

Vad hände med Liv?

"Postat av: Filip & Fredrik

Men tjaa!

Vi är några som ska ut och festa nästa helg (fredag, kanske lördag också)
Eftersom vi kommer titta förbi Morfars så undrar vi givetvis om du och din söta Meg Ryan-kompis ska sköta musiken den kvällen?

Bästa 8 bitarsspelet: Super Mario Bros 3
Super Nintendo: Zelda – A link to the past

2008-12-01 @ 15:21:19"

Den här kommentaren postades på Servs blogg tidigare idag. Oerhört smickrande. Tänk bara. Någon vill höra oss spela igen. Någon som vi tydligen inte känner. OK. Vi förstår ju att det inte är Filip&Fredrik-originalet. Men. Det känns ganska stort ändå. Men så var det ju också det där med Meg Ryan-kompisen. Vilket får mig att tvivla. Servs DJ-kompis på morfars bör ju vara jag. Men Meg Ryan? Sen NÄR är jag lik Meg Ryan? Liv Tyler, Gustaf Vasa och Andreas Mattsson. Där har ni mig. Men Meg? Njae. Söt är jag ju. Det kan jag inte förneka. Men Meg? Nej.

Jag undrar jag. Det är nåt skumt på gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det här är mycket skumt.

Anonym sa...

Jag tycker det som är mest skumt är att de håller Zelda - A link to the past som det bästa SNES-spelet. Visserligen kom aldrig Shining Force 2 till den konsollen, men Zelda är ändå ett genomfjantigt flickspel. Det ligger helt klart en hund begraven nånstans i närheten av Morfars. Meg Ryans kanske?

Anonym sa...

Om det är Megs hund som är begraven så vill jag tillfoga en fråga: Har hon skägg?
Om svaret är "ja" vill jag ställa ytterligare en fråga: Är hon utbildad riddare?
För om det är hennes hund som är begraven kanske hon är benägen att skaffa en till och Sjö, du vet vad jag åsyftar med ovanstående frågor då.

Oskar: jag funderar snart på om du kanske vet något som inte vi vet. Vi vet ju allt som du vet, iaf jag, då jag pluggat på lärarutbildningen längre, men om så är att du vet något som inte vi vet så kan du känna ett rus av lycka för en gångs skull (vet inte när vår relation utvecklades till att jag fick lov att retas med dig, men så är de tydligen nu)