lördag 12 januari 2008

Dagens Disk


Jaha, så blev den här osmakliga synen dagens disk. Jag tjatade mig till ett El Maco-mål. Eller rättare sagt blev det en El Nacho med tortillas och guacamole till. Det var gott. Riktigt gott. Men inte bra. Särskilt inte efter den där våfflan vi åt innan det. Och smoothien. Och lösgodiset igår. Och popcornen. Men va fasen. Mat är ju mat och mat måste man äta.
(Flickan på bilden är Andrea, Lina missade tyvärr El Macon. Men jag kan nog äta den ikväll igen om det ska behövas. För hennes skull alltså.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ångrar en sak. Att vi inte gick in på Videomix. Jag hade behövt något som neutrliserade detta intag som vi ser rester av på bilden..Jag tänkte gå och lägga mig när jag kom hem, att göra en Elin helt enkelt. Men det blev inte så.

Anonym sa...

Vi kan ju gå förbi Videomix när vi går in till stan ikväll kanske...?

Anonym sa...

Jag gillar den ekologiska lättmjölken ;-)