onsdag 30 januari 2008

Dagens känslostorm

Den här veckan har jag nog sett ungefär 5 tv-bröllop. Bröllop, bröllop, bröllop. Nu senast Phoebes och Mikes bröllop i Vänner. Alla bröllop som jag har sett den här veckan har jag sett förr, ändå väcker de hela känslostormar hos mig. Jag vill bara gråta och säga "det är så fiiint!". Oavsett vem det är som gifter sig så blir jag så himla rörd. Suck. Jag känner mig så... tjejig. (Alltså, ni vet stereotypt tjejig. Jag menar inte bioloigskt. Jag är inte biologist. Fy för.) Dessutom började precis ett Extrem Make-over: Home Edition-avsnitt på trean, och på femman sänds det där hemska avsnittet av Grey's Anatomy där en man och en kvinna har körts igenom av ett långt stålrör så att de sitter mittemot varandra. Och självklart måste en av dem dö. Åh, herregud. Jag måste stänga av tv:n. Jag pallar inte mer. Ikväll blir det Top Model. Det kan man väl inte gråta till? Åh, nej... Någon måste ju åka ut redan ikväll. Var stark, Elin. Var stark.

Inga kommentarer: