torsdag 17 januari 2008

Dagens undersökning



Eller rättare sagt gårdagens undersökning. Elin hade något i halsen och självklart var vi tvungna att kolla. När hon erbjöd sig visa vattenblåsorna på hennes fötter tackade de flesta av oss dock nej. Notera Linas något förskräckta min. Roligt eftersom vi inte såg något skumt alls. Elin och hennes krämpor alltså... Det är underhållning på hög nivå!

Kvällen var bra. Kåren var sådär. Det enda jag ångrar är att jag gnällde lite väl mycket över mitt misslyckade utseende. Jag kan förstå att det blev tröttsamt för vissa andra. Dessa arma stackare.

Nu är det sushidags! Och hög tid att övertala Oskar till att följa med. Sushi är ju värsta bästa maten ju!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och hur känner vi för sushi nu i efterhand? Ännu fler krämpor kan läggas till listan: magont och illamående. Hu!

Jag kikade i halsen innan, och ja, den är på väg bort, så det var inte så konstigt att ni bara så lite rodnad.
Och vattenblåsan, ja, jag tror den sprack när vi promenerade till Kåren igår. Skönt!

Anonym sa...

Det var faktiskt en blåsa där inne, så var det