måndag 21 januari 2008

Dagens Disk

Idag fyller bästa Lina år! 24 minsann. Inte illa. Inte illa alls. Därför ger jag er en gammal disk. En disk som inte är en disk än. Eller ja, nu är den diskad för längesen. Men just i det ögonblick som bilden togs så stod vi mest och dreglade över den blivande diskens innehåll. Chokladfondue. Smaka på ordet. Kan det egentligen bli fel? Nej. Det kan det inte. Det är jag och mina vänner levande vittnen om. Doppa själva en juleskum i smält choklad så förstår ni! Man kan ju doppa frukt också. Om man vill. Frukt är ju också... NEJ! Jag kan inte ens ta orden i min mun (eller låta fingrarna träffa tangenterna). Frukt är och förblir frukt och kommer aldrig någonsin bli godis.

Ah, well. Linalajnen. Ha den äran. Och puss på dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Elin gullet! Skulle ju ha bjudit er på det igår igen! Stupide moi. Men fejkskumpa o mjuk pepparkaka med vaniljsocker gick ju också ner:D pos!