söndag 20 januari 2008

Dagens TV

Mitt allra bästa program är utan tvekan Miami Ink. Det förgyller min annars gråa söndag. Jag är kanske inte tatueringstypen, men något med programmet lockar mig. Lagom allvarligt (orkar aldrig lyssna på de där trista livshistorierna kunderna berättar), lagom långt och lagom soligt. Och framförallt gör de assnygga tatueringar. Om jag någonsin får för mig att skaffa en så är det dessa män jag kommer att vända mig till. Så får jag ju dessutom en Florida-resa på köpet.

Nu väntar jag bara spänt på att Kat von Ds serie L.A. Ink ska börja. Lite nytt, färskt blod har ju ingen dött av. Dessutom är hon ganska snygg ibland. Åtminstone när hon har stajlats så här.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon var snygg ja! Inte lika snygg som Miami Inks Ami (hur han nu kan va det utan ögonbryn är ju ett under) men snygg!

Elin sa...

HAN har ögonbryn!