torsdag 21 februari 2008

Dagens automatare

Ibland går jag in på min egen blogg för att kolla om jag har uppdaterat. Det går av bara farten liksom. Per automatik. Självklart inser jag ju så fort sidan börjar laddas att, nej, det är klart jag inte har. Det vet jag ju. Men tänk va bra det hade varit om bloggen hade uppdaterat sig själv. Om den liksom hade lagrat alla info om min dag och sen valt ut det roligaste. Då hade ju bloggen blivit kul för mig själv att läsa också. Och jag hade sluppit att anstränga mig. Åtminstone på bloggen.
Idag har jag solat solarium. Jag vet att man inte ska göra det. Men jag gör inte det särskilt ofta. Antagligen kommer jag inte göra det alls numer för jag börjar på allvar undra om jag ens kan bli solbränd. Det gör ingen skillnad. OK, jag har fått lite fräknar, men vill jag verkligen betala 50kr/tillfälle för att få lite fräknar bara? Jag vill ju att folk ska fråga om jag har varit i Thailand.
Nej, det vill jag faktiskt inte. Men lite, lite färg hade ju kanske inte skadat.

Inga kommentarer: