onsdag 6 februari 2008

Dagens önskelista

Jag gillar grejer. Såna grejer man köper eller får. Typ smycken, kläder, skivor. Och så vidare. Det är så lätt att hitta saker man gillar när man inte har råd. Därför får jag helt enkelt få utlopp för shoppingsuget här istället. Om jag skriver om sakerna så mättas kanske begäret?

Saker jag vill ha:
Jag gillar fredsmärket och just nu verkar alla göra smycken med symbolen. De här kommer från 82 och kan köpas på http://www.kyssjohanna.se/. Fina. Och inte extremt dyra. Men jag håller hårt i plånboken. Jag försöker åtminstone.




Mm, och sen så har vi ju det här armbandet. Från samma märke, men aningen dyrare. Men det är ju faktiskt jättefint. Dessutom ligger det en lapp i kuvertet där det står I love you. Men suck så romantiskt då. Väldigt Cornelia-inspirerat, men skitsamma. Cornelia gör ju fina smycken och kopior känns ju himla ok när de är så här fina?



Och så vill jag har en resa hit också. Jag vet inte var hit är riktigt, för jag googlade bara på ordet solsemester. Det är det enda jag bryr mig om. Att det är semester och att det finns sol på semestern. Jag pratar och pratar och pratar om mitt solbehov, men gör jag något åt det? Jag provade i och för sig att sola i solarium. Det funkade inte. Sen dess har jag gett upp och nu tjatar jag bara. Sol sol sol sol. Jag vill ha solljus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jog tycker du borde köpa örhängerna.Jättefina. Fast detta kanske inte hjälpte ditt försök att hålla i plånboken?