lördag 9 februari 2008

Dagens "det är dags nu"

Det har tagit lite tid, men nu känner jag faktiskt att jag är redo att släppa in Tingsek i mitt liv igen. Tanken på det började så smått smyga sig på när Andrea verkade så förtjust i skivan hon lånade av mig (saknar du den fortfarande, Davidsson?). Det har tagit ett par veckor sen dess, men nu har jag alltså så sakteliga börjat lyssna igen. Han ger mig sommarkänslor. Jag kan till och med börja sakna Kristianstadsdagarna, och tro mig, det har aldrig hänt förr. Dålig bild, jag vet. Men jag var ju tvungen att ta en där alla var med. Dessutom är jag en ganska dålig fotograf. Men det är ok, jag har andra kvalitéer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen?! Är det DIN basist Elin?

Anonym sa...

Alltid kul att kunna medverka till att återupptäcka gammal musik, haha! Ja men jag älskar låt nummer 4 och 5. Så himla fina. Varför är inte Tingsek större i Swärje (Argus-style) än vad han är?