söndag 17 februari 2008

Dagens debatt

Jag tittar på Nyhetsmorgon där Eleonore, BlondinBella och Stina-Lee sitter och diskuterar sina bloggar. De två senare formligen skriker för att få sina röster hörda. Jag vet knappt om det är en diskussion eller en brottningsmatch det är jag ser. De har inte olika åsikter alls, de vill bara höras. "Min blogg, mitt företag, mitt mitt mitt...". Eleonore får knappt en syl i vädret, trots att hon verkar vettigast i gruppen. BlondinBella menar att hon ser sig själv nästan som en livscoach, hon stöttar och inspirerar. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga till det. Istället länkar jag till hennes blogg. Bilda er en egen uppfattning. Ca 100 000 unika besökare i veckan. VILKA är dessa människor? Suck.

4 kommentarer:

Anonym sa...

livscoach? stötta? mmm...

Elin sa...

Mm, whatever you say Bellizzz!

Anonym sa...

Herre värld. Jag kollade in klippet från "debatten". My my my... galningar. Stackars Elionor som inte får en syl i vädret. Hon är ju seriös.

Anonym sa...

hahahaha jag älskar din mening "VILKA är dessa människor?" ...det har jag också unrat många gånger.