söndag 3 februari 2008

Dagens (eller torsdagens...) beställning.


I torsdags beställde jag två nya filmer till mitt bibliotek av fantastiskt kvalitativa underbara DVDer. Det var billigt billigt, 2 för 99 plus att man slipper frakt som student. 

Först tänkte jag att jag bara skulle köpa en för 59. 10 orsaker att hata dig föll valet då på. Alldeles säkert för att H. Ledger dog nyligen. Jag är som alla andra ju. Bara människa. Visst, jag har altid gillat filmen, men det är inte förrän nu som jag kommer på att den är så bra att den måste ägas. Av samma anledning gissar jag att nya Batman-filmen kommer att avnjutas på bio istället för hemma, en sleten torsdagkväll. 

Men så föll det sig så att jag fortsatte kolla igenom listorna på cdon, och vad hittade jag där? Jo, Johnny Depps allra bästa film någonsin (jag reserverar mig för viss överdrift) Cry Baby! Och då var jag ju bara tvungen. Jag menar, vad är 99 kronor egentligen? Småpotatis eller hur? (A. Sjögren, jag har koll på min ekonomi. Jag lovar.) Jag har sett men
många gånger, men sist var väl nån gång på gymnasiet. Nu kan jag se den när jag vill, var jag vill! Härliga tider.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag litar på dig!