torsdag 27 mars 2008

Dagens jacka

Ja, jag köpte ju då en jacka i tisdags. Tydligen tyckte jag att jag förtjänade det efter första parktikdagen. Och det gjorde jag kanske. Men. Jag vet inte. Ska den behållas? Jag är tveksam. I affären ser den bra ut. Har ju ändå varit och provat den ett par-3 gånger. Men så köpte jag den. Och helt plötsligt känns den fel. För stor och för klumpig. Kan ni hjälpa mig? Säg vad ni tycker. Var brutalt ärliga. Nej var inte det, för då blir jag ledsen. Men ni kan ju säga lite snällt om ni tycker att jag borde fortsätta leta. Eh, bilden är kanske inte den bästa direkt. Och jackan ser kanske mest tråkig ut. Men en liten uppfattning får ni nog.

1 kommentar:

Anonym sa...

i like it!! Grönt och krage...Kan inte bli fel. Kragen är ALLT på jackan Elin! O den var fräck!