fredag 14 mars 2008

Dagens kombination

Det här med att kombinera sushilunch med plugg, på restaurang, funkar det? Vi får väl se. Jag känner mig skeptisk. Det är iallafall vad som står på schemat idag. Risken finns ju att det blir en hel del andra ämne som avhandlas mer än just musikbranschens framtid.

Ikväll blir det The Heartbreak Kid och popcorn och saft. Jag hoppas lite på den. Även om viss tveksamhet finns. Hon den där Malin Åkerman. Ja, jag vet inte. Ny favorit eller nytt störobjekt? Eftersom jag har väldigt mycket lättare att hitta exemplar av det senare så gissar jag på det ikväll med. Men Ben Stiller väger kanske upp. Och hans pappa.

Hjälp, vilket totalt meningslöst inlägg. Det här visar bara att man verkligen inte ska blogga bara för bloggandets skull. Idag har jag tydligen ingenting att skriva om, ändå gör jag det bara för att försöka hålla mitt läsarantal på 40-50(!!!) unika läsare/dag uppe. Allt för er!

Jag förstår inte riktigt hur det kommer sig att så många läser min blogg. Därför vill jag uppmana er som inte känner mig att kommentera nån gång. Det hade faktiskt varit himla kul! Ni gamla vanliga måste självklart också fortsätta kommentera.

Förresten, stör det er att jag inte bloggar så mycket om disk längre? Jag kände ganska snabbt att ämnet blev lite urvattnat. Svårt att komma med något nytt. Vill ni ha en ny dagens kanske? Dagens vad isåfall?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar den nya designen, men namnet syns lite dåligt! Jag tyckte förresten att pluggandet gick hyfsat bra idag. Vi fick ju bestämt lite i alla fall! Men nu när jag är själv och sitter här hemma går det ju inte alls bra. Eftersom jag är här inne och kommenterar. AHHH! Gör nått!

Anonym sa...

Hur vore det med "Dagens bjuda-pojkvän-på-svindyr-restaurang"?

Anonym sa...

"Dagens smutstvätt" kanske?

Elin sa...

Andrea: Ja visst är den lite fin egentligen? Men namnet måste jag göra nåt åt. Borde egentligen hitta nån ny bild på disk. Och du, jag pluggar inte så mycket heller just nu...

Oskar: Det vore inte alls fel. Hade jag haft pengar så hade det lätt blivit av. Jag gillar ju svindyra restauranger! Nästan lika mycket som jag gillar mcdonalds.

Serv: hmm. kanske alltså. Jag får fundera på det. eller kanske dagens köksgolv i behov av städning?