torsdag 27 mars 2008

Dagens senaste vecka

Men oj, har jag glömt bort bloggen i mer än en vecka? Herremingud. Dags att uppdatera. Varje kväll har jag tänkt på bilderna som ligger i kameran som måste upp på bloggen. Men så har jag också glömt bort dem senare samma kväll. Men nu! Systern Anna gav mig idén att fotodokumentera all mat jag åt under påsken. Inte i nåt hälso/bantningssyfte. Sånt sysslar jag inte med. Utan bara för att jag gillar mat. Inget nytt under solen där inte. Så här kommer ett urval. Jag måste erkänna att allt inte fotograferades. Tyvärr glömde jag kameran hemma när smörgåstårta stod på menyn. Men det känns faktiskt helt ok...
I övrigt var det mycket snö och blåst och kyla. Och så var det trevligt också. Jag åt en hel del. Och tittade på en del konst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fanken att jag missade laxen och sparrisen.

Anonym sa...

Jag gillar att Du fått till fina matkort, mina blir alltid så konstiga i färgen.. och ser tråkiga ut, så där medelhavsrestaurangliknande Du vet...