onsdag 12 mars 2008

Saker jag vill äta.

Jag pratar och pratar och pratar om saker jag vill äta. Saker som är fettbildande och alldeles underbara. Vare sig det är finmat eller fulmat. Det spelar ingen roll. Så länge som det innehåller tillräckligt med fett, salt eller socker eller gärna allt på en gång. Jag vet att det blir lite tröttsamt i längden för vissa personer (ja, ni vet väl vilka ni är antar jag) och jag ber om ursäkt. Jag ska göra ett ärligt försök att skära ner på matpratet. Men för att kunna göra det måste jag först få ett utlopp. Jag har så mycket jag vill äta som bara måste få komma ut innan jag börjar förändra mitt liv. Så, håll tillgodo.





Framförallt vill jag skölja ner allt med det här:






OK, man hittar kanske inte så mycket finmat här. Och allt ser förvisso ganska äckligt ut på bilderna jag hittade. Dessutom saknas kanske 150 andra saker jag vill äta. Men nu har jag fått lite utlopp. Äntligen kan jag börja ett nytt, hälsosamt, tjatfritt liv.


(Nu hade lite kladdkaka inte suttit fel dock.) (Med glass.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men aaaaa(s)! Fan va gott allting ser ut! Eller ja, kanske inte just den där hamburgaren då, men det andra.. mmm. Elin det är okej att prata om mat. Jag har börja tänka på mat ganska mycket. Mat och choklad. Tror du att vi kommer äta det i morgon på bibblan? Som vi gjorde sist? Finns Fazerchokladen med hallonsmak? ojoj, farligt.. Ses imorgon! puss

Anonym sa...

Hallå! Angående Fazerchokladen med bär. Jag har nu i säkert två veckor försökt köpa den jävla chokaden. Finns den? Nä, den är slut hela tiden på Maxi och på Hemköp finns den inte i sortimentet. Jag är beredd att punga ut med hutlösa 19,90 för lite sketen Fazerchoklad bara för att det finns en smak som innehåller frukt UTAN mandel (Marabou). GE MIG NU!

(Elin.... step away från the cookies.. Du ska inte äta mer socker om Du reagerar så här över en ynka bild på choklad.. step away!)