söndag 31 augusti 2008

Alltså.

Det har ju inte blivit något bloggat alls i helgen. Inget gnäll, inget något. Märkligt med tanke på hur mycket tid jag har haft. För jag har inte gjort någonting. Jo, jag har tittat på tv. Och film. Och så har jag sett nästan hela första säsongen av Project Runway Australia. Jag har knappt ens ätit godis. Det har legat en 200 grams-chokladkaka i mitt skafferi sen i torsdags som jag bara har ätit 6 rutor av. Galet. Nej. Det ska bli ändring. Imorgon räknar jag med att vara überfrisk så då börjar min nya aktiva höst. Den börjar förvisso med tvättid, men bara det är nästan extrem aktivitet jämfört med min sysselsättning i helgen. Och när det är gjort så kommer jag att vara ren och fräsch och redo för nya äventyr. Käckt, eller hur? Framförallt måste jag nog börja aktivera mig för att fixa bloggämnen. För det här är ju skandal.

Sjukhelgen avslutar jag med att se En prinsessas dagbok 2. Men efter den blir det ingen mer skräp-tv. Jag lovar.

Ja, eller hur..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och David avslutade helgen med Bring It On 2. Viasat Sport lade av fem minuter in på den fotbollsmatch vi skulle se. Så där satt vi med varsin välförtjänt söndagsöl, salta pinnar och enorm törst efter en halvtaskig fotbollsmatch (det där sista verkar nog obegripligt för dig), och möts efter fem minuters spel av en svart skärm. Enormt antiklimax. Bring It On 2 var inte alls så bra som ettan, förresten.

Anonym sa...

äru frisk nu eller? HALLÅ????

Elin sa...

Ärligt talat verkar de salta pinnarna mer obegripliga för mig än fotbollsmatchen. Om man kan välja vad man vill bland hemköps snackutbud så väljer man ju inte salta pinnar. Det är ju typ inget fett alls i dom.