tisdag 26 augusti 2008

Idag.

Så här är det: i måndags hade vi upprop till min nya kurs. Det tog cirka 30 minuter, inklusive rundtur i lokalerna. Uppropet var anledningen till att jag flyttade upp redan till den föregående helgen. Nu är det emellertid så att föreläsningarna börjar inte förrän den 3 september. Det innebär att jag har ungefär noll saker för mig i en vecka framöver. Jag är ledig och jag har tråkigt. Eller jag har inte tråkigt riktigt än. Men det kommer, jag lovar. Mina kompisar jobbar eller är iväg på nåt eller så bor de i Göteborg. Än så länge har jag kunnat fylla dagarna med förrådsjakt, shoppingrundor och tv-tittande. Men nu har jag hittat förrådet, jag har shoppat det mesta jag behöver och jag har tröttnat på dagTV. Har ni några tips på vad jag kan hitta på så var inte rädda för att göra era röster hörda! Alla råd är välkomna. Förutom dom som säger att jag skulle kunna börja läsa på kurslitteraturen. För den tanken har redan slagit mig och avfärdats.

Inga kommentarer: