söndag 17 augusti 2008

Sagt och gjort.

Nu har jag äntligen sett Batman Begins. Och den var ju himla bra. Jag höll mig faktiskt vaken under mestadelen av filmen. De sista tio minuterna känns lite dimmiga, men det är ok. Med tanke på att jag i vanliga fall somnar cirka halvvägs in i filmer. Oavsett vad jag tycker om dem. I alla fall. Nu kan jag se The Dark Knight. Om det finns någon som vill se den med mig. Gör det det? Snälla rara? Jag vill nämligen se den på bio. Så att jag inte somnar.

För övrigt tror jag att det är bra att skolan börjar snart igen. Min hjärna behöver aktivera sig. Just nu står det ganska still. Vilket lämnar bloggen lite lidande. Dagens disk förtjänar mer än få och oinspirerade inlägg. Men snart så. När jag är tillbaka i Halmstad. På nya marker, på nya äventyr. Då ska det bli andra bullar. Det hoppas jag verkligen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag ska också se Batman begins bara för att kunna se The dark knight!
Så ikväll ska jag försöka hålla mig vaken till film alltså... hmm.. lätt.... inte.

Anonym sa...

Jag vill också se Dark Knight! Med massa godis till!

Anonym sa...

Sett den än? Om inte - GÖR! Hallelujah!