onsdag 30 juli 2008

En sak jag INTE visste...

är att Johan T. (Familjen) Karlsson tidigare varit producent åt David & the Citizens. Men nu vet jag. Dessutom vet jag att han spelar den 22 augusti på Malmöfestivalen. Och Malmöfestivalen planerar jag besöka. Tror jag. Det är ju på tiden. Under mina 23 levnadsår har jag aldrig tidigare besökt festivalen. Det är nog dags nu helt enkelt.

Bilden är stulen från någon annan bloggare som själv stulit den från någon annan bloggare. Och så vidare.

En annan sak jag vet nu som jag inte visste innan är att även Artmade (Kristianstads lokala, öh, rockband som trotsar all logik och blir profeter på hemmaplan men ingen annanstans) ska få spela på Malmöfestivalen. Det kanske är deras tid nu ändå. Vi får se. Tid avslöjar allt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår fortfarande inte ditt agg mot Artmade. Han sjöng ju så fint, pojken, när vi satt på uteserveringen under Kristianstaddagarna och lyssnade nöjt. Men ja, du har ju förklarat iofs. Men ändå.

Elin sa...

äh. agget har väl börjat avta sedan dess. men jag måste hålla fast det lite ändå. bara för att. det är inte snällt, jag vet. men ändå. baby steps.

Anonym sa...

Jag förstår Verkligen ditt agg mot Artmade.

Elin sa...

Jag visste väl att jag kunde lita på dig p'nilla. Vi är ju fostrade av c4 båda två. Säg till när du besöker k-stad nästa gång. För då kommer jag nog springandes!