tisdag 20 januari 2009

Alla bara lämnar.


I höstas lämnade Andrea och Mylen Halmstad. Imorgon lämnar Elin Servin staden. Det börjar bli lite tomt. Det måste ju sägas. Som tur är har jag några raringar kvar. Men ändå. Det är jobbigt när folk lämnar.

I alla fall. För att ge Elin ett riktigt avsked tänker jag bjuda henne på en helkväll i sann Sjövin-anda. Det vill säga Beverly Hills 90210 på datorn och Marabou Frukt & Mandel. Härliga tider. Minns jag rätt så är vi de enda under 50 i hela Sverige som faktiskt gillar F&M. Nu återstår bara att se om det blir några tårar eller om vi kan hålla oss sansade. Jag lovar inget i alla fall.

Ingen mer Sjövin på flera månader. Herrejesus.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du och ditt pensionärsgodis :)

Elin sa...

Och Linnéa har ju också lämnat stan! Herregud. Halmstad skrämmer verkligen bort folk.

Ja men du vet hur det är. Det är bara till att acceptera. En vacker dag kommer vi alla bli pensionärer. Jag är bara lite före min tid.

Anonym sa...

F&M är coolt. Det är bara att inse, och det bästa är att mina bästa vänner gillar den: du, Julia, Anna.

Tur att du inte lovade något torrt avsked... jag är så mesig. Men nu har du fått ett smakprov på "Elin-bölar". Varsågod att hålla tillgodo tills det sker ett RIKTIGT.