tisdag 13 januari 2009

OMG OMG OMG!!! THE CITY! BÄSTA SERIEN EVER

Ni får ursäkta tonårsspråket men jag är glad. Jag är helt fast. Jag tackar gudarna (på MTV) för att de gav Whitney Port från The Hills en alldeles egen serie. För The City är underbar. Som jag har längtat, och nu har jag äntligen funnit. Det var minsann på tiden. Jag har gått utan fasta tv-rutiner (eh, internet-tv?) ett bra tag nu men nu tror jag äntligen att jag har kommit till rätta igen. The City och Californication. Min vår är räddad. Minst sagt. Whitney är ju underbar! Hank Moody är mindre underbar. Men ändå så oemotståndlig.

Herregud. Jag höll på att glömma Bevvan. Jag har ju Beverly Hills 90210 också. Herregud det är nästan så att jag skäms.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller lätt med dig. THE CITY ROCKAR :)) Puss o kram!