onsdag 7 januari 2009

Babysteps people.

Efter en lång frånvaro är det nu hög tid för undertecknad att ta tag i allt, det vill säga bloggen, igen. Men jag startar långsamt. För just nu känns det som att jag, i och med mat, ledighet och annat, har tappat allt som har med bloggande att göra. Så jag tar det lugnt. Ett inlägg i taget. Jag har stora planer på en årskrönika men eftersom jag tvivlar starkt på att den kommer att bli skriven är det nog lika bra att ni fråga mig personligen, när ni träffar mig, om hur Elin Sjögrens 2008 var.

Men nu smygstartar jag i alla fall året med att berätta att jag är sjuk. Eller. Sjuk. Jag är förkyld. Och enligt min egen, högst okvalificerade, bedömning har jag feber. Ömsom svett, ömsom förfrysning. Men jag är i alla fall tillbaka på västkusten. Och det känns bra. Så jag klagar inte.

Så. Jag är på bloggbanan igen. Tjena!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill önska!
Jag vill att du skrive rom hur det är att komma hem. Hem till Halmstad och till mig :)

Elin sa...

Det där är bara ret Elin. Det vet jag. Retas inte!