måndag 16 februari 2009

Effektivitet i datorsal.

Jag har precis skrivit en artikel om stress till nästa nummer av Halmstad studentkårs tidning, Motvinden (för er av mina läsare som mot förmodan inte känner till den). Det tog mig mindre än en timme och nu känner jag mig så oerhört duktig. Datorsalen gör mig effektiv. Det har konstaterats förr och det kan konstateras igen. Men nu kan jag alltså även kalla mig expert i stresshantering. För det blir man ju om man skriver en artikel i ämnet? Njae. Kanske inte. Jag följer ju kanske inte direkt själv mina egna ord. men jag kanske borde börja. I alla fall. Det jag skulle säga: känner ni er stressade? Läs nästa nummer av Motvinden. Om ni inte har tillgång till den så kan jag sammanfatta det så här: börja skriv dagbok eller kontakta studenthälsan.

Fantastisk artikel det där. Som alla mina artiklar. Ja herrejesus. Att jag inte blir journalist istället?

Inga kommentarer: