tisdag 24 februari 2009

Nattlig tradition

Igår natt var det dags för bokrea igen. Det har visst råkat bli en tradition att gå på den. Min plan var att inte spendera mer än 200 kronor. Och jag lyckades. Idag tänker jag mest att jag nog hade lyckats handla för ingenting om jag bara hade haft vettet med mig. För det jag kom hem med var två böcker om Zlatan och Bob Dylans memoarer. Ok, Bob Dylans memoarer känns ju bra. Men TVÅ böcker om Zlatan? Exakt HUR tänkte jag där? Jag gillar ju Zlatan. Men gillar jag verkligen honom så mycket? En fråga jag lär få svar på nu när jag har TVÅ böcker att läsa om mannen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Åh, jag vill verkligen veta HUR mycket du gillar Zlatan efter att ha läst båda böckerna!

Anonym sa...

Zlatan och Zlatan, frågan är hur mycket du kommer gilla Fredrik Ljungberg när han är i stan idag igen utan att meddela dig? Han är ganska ohygglig som låter dig leva Freddielös, tycker jag... Själv såg jag honom på självaste Gastons. Bra skit, detdär :)

Elin sa...

Elin, det kanske dröjer lite innan du får veta det. För det lär nog dröja innan jag rör böckerna igen. OM jag inte får akut tråkigt någon gång vill säga.

Men va fan... Skämtar du med mig Emma? Jävla skit. Men jag är glad för din skull. Jag UNNAR dig det.

Anonym sa...

Elin..Zlatan är Zlatan.