måndag 9 februari 2009

History repeating.

Men nu börjar det bli så där glest mellan inläggen igen. Det är dåligt. Jag vet. Men ni får se det som en gratis semester. Från mig. Jag lovar. Det behövs ibland. Det inser jag själv också. Men nu ska jag nog ändå försöka bättra mig. Alltså kanske. Jag lovar ju inte något direkt. För att komma igång kanske jag borde inspireras av mina tidigare inlägg? Få se nu. Mina mest frekventa ämnen: Ralf, Kåren, Facebook, helgen som varit. Ralf avklarades i föregående inlägg. Kåren har jag inte varit på sen Halloween. Facebook och jag mår bra för tillfället. Vår relation lever och frodas. Bara helgen kvar då. Och tackar som frågar, helgen var bra. Alldeles utmärkt faktiskt.

Den inleddes på fredagkvällen med Friskis, pizza, godis, Let's Dance och Sandra. Lagom avslappnat i mjuka kläder. Helgen fortsatte sedan på lördagen (nämen!) med att hela min familj kom och hälsade på. Jag fick tulpaner, mat och hjälp med att koppla in lampan över köksbordet. Det var på tiden. Den har hängt där i ett halvår nu utan möjlighet att lysa. Vi åt även semlor och hade det allmänt trevligt. På eftermiddagen lämnade de mig till mitt lördagsöde och då blev det istället Melodifestival med lockat hår och Lina. Efter 10 anslöt Sandra och vi hade det fruktansvärt roligt på Moon (nämen*2). Sen blev det söndag. Och söndag innebar brunch, plugg och film hos Tina. Alltiallt. En bra helg. Jag är nöjd.

Så ligger landet och nu har jag precis skrivit klart en uppgift om Högskolan Kristianstads varumärke. Imorgon har jag sovmorgon och det är jag också nöjd med.

Jag bjuder på den här bilden eftersom att jag tycker att alla någon gång i sitt liv ska få uppleva lite skönhet. Här har ni mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha!! Du e la för go!!