onsdag 18 mars 2009

Inatt jag drömde...

något som jag aldrig drömt förut. Jag drömde att min familj helt plötsligt ersatte familjen Bernadotte. Pappa blev kung. Mamma blev drottning. Anna blev kronpsrinsessa. Och jag blev... Madeleine. Kul kan man ju tycka. Men att jag blev Madeleine ledde till att jag inte fick ett specifikt jobb som jag hade sökt. Ett jobb som jag verkligen ville ha. Jag var jätteledsen när jag vaknade.

Att jag helt plötsligt var snygg, blond och jätterik spelade tydligen ingen roll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Själv drömde jag inatt att jag bodde tillsammans med Obama-familjen i Vita Huset.

Elin sa...

Men sjukt Andrea! Vad är det med oss?

Anonym sa...

Tur att det var en dröm. Jag vill faktiskt inte vara kronprinsessa... Kanske om du hade frågat mig när jag var fem, men inte nu.