lördag 21 mars 2009

Men vår!

Men hörrni, igår var det ju vårdagjämning! Minsann. Det firades med fest i fortet (Linas föräldrahem). Hallonpaj, öl och Wii. När det var dags att gå ut var jag klok nog att gå hem. Inte för att jag inte hade haft roligt ute. Morfars med Katja och Lina, män och gratisdrinkar var säkert jätteroligt! Men ibland får man spara sig lite.

Idag blir det Tina&Elin-tid och den o-så-viktiga avslutningen på Halv 8. Alla deltagare (Sandra, jag, Tina & Lina) har nu bjudit på middag och nu är det dags för finalen. Andreas bjuder på middag och har förberett våra resultat. Vinnaren vinner ära och ett biobesök. Mycket spännande det här. Nej, jag kommer inte att vinna. Jag har mina aningar om vem det kommer att bli. Men man vet aldrig. Det kanske blir skräll i sann Halv 8-anda! Taktikröstningar? Vem vet! Spännande värre i alla fall. Nästan lika spännande som det ska bli att se vad Andreas bjuder på ikväll. Det har pratats om råbiff. Publikfriande? Inte direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem vann! Berätta!