tisdag 3 mars 2009

Morgondagen som blev idag.

Andrea begärde en förklaring av morgondagen i föregående inlägg. Jag förstår då rakt inte varför. "Imorgon: Paolo Roberto" är väl fullständigt klart och tydligt? Men ok. Jag är inte den som är den. Jag ställer mer än gärna upp för And-REA. Andrea, så här var det. Jag har idag varit på en föreläsning med Paolo Roberto. Han berättade om sitt liv. Det var intressant. Och roligt. Ja. Så var det! Det var allt.

Fast jag har ju gjort lite annat också idag. Jag har varit på handledning med projektgruppen. Jag har ätit ris och köttfärssås. Jag har gått runt på Kårens Arbetsmarknadsdag och plockat pennor och godis. Jag har ätit godiset. Jag har även lämnat in min punkade cykel som nu är hel. Jag har varit en runda på östra stranden och hängt i Sandras stuga. Jag har cyklat till Friskis och dansat. Och så har jag ätit upp det sista av semi-freddon. Jag känner lite ärlig sorg i hjärtat över att den är slut nu.

Höjdpunkten på dagen var nog ändå när jag och Sandra försökte handla på Axfoods hämtgrossist borta på industriområdet vid östra stranden. Det såg ut som en stormarknad. Och det var det också. En väldigt tom sådan. För tydligen var den bara till för företag som gör storköp. Tji fick vi när vi försökte köpa en liten Bärry-yoghurt bara. För det fick vi inte lov. Surt. Jäkligt surt. För vi hittade sjukt billiga chips där inne.

Men. Man lär sig något nytt varje dag. Idag lärde jag mig att jag inte får handla hos en hämtgrossist förrän jag startat ett företag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, men skönt att allt är uppklarat nu då!