måndag 9 mars 2009

Please Mr. Postman.

Jag vet inte riktigt vad som händer. Först var det ju den här händelsen med brevlådan. Mitt namn blev stulet. Ja. Men nu verkar det som att vem det än var som stal mitt namn har försökt gottgöra incidenten. För när jag skulle hämta min post idag så hittade jag, förutom fyra nummer av Motvinden med olika adresser och andra människors reklamblad, cirka 10 namnskyltar. Alla tagna från andra brevlådor på samma vägg. Allt intryckt i min brevlåda alltså. Men tack! Rart gjort.

Du, människa som terroriserar min brevlåda. Varför gör du det? Vill du mig något? Eller är jag bara ett slumpmässigt offer? Skulle du inte kunna sluta? Den här gången var det ju faktiskt fler än jag som blev drabbade. Inte snällt.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Brevbärarn"---En skräckfilm, snart på en bio nära dig. Detta är ju sjukt!