onsdag 10 september 2008

Dagen i punktform.

Idag har jag:

- Lärt mig några nya knappar i InDesign. Det krävde en hel del koncentration.
- Lagt upp gardiner åt Tina och Andreas. Jag var grymt duktig fram till att jag drog strykjärnet över lite klister. Dumt dumt dumt.
- Ätit jordnötssmör för att stilla ett mycket hastigt påkommet sug.
- Promenerat bort jordnötssmöret.
- Funderat över helgen. Kommer jag verkligen slå festrekordet på 9 personer? Ytterst tveksamt.
- Tittat på Nyheterna helt utan att lyssna.
- Bannat GTs kylskåp. Vad är grejen med surrandet/brummandet? Jag vet inte.
- Tänkt på kåren. Borde jag vara där? Nej. Jag överlever nog.
- Ångrat allt positivt jag sagt om workshop-tiden 08.00-10.00.
- Febrilt letat efter matchen. Sen stannat upp och tänkt: "varför?".
- Umgåtts.
- Ätit.
- Cyklat.

Inom kort ska jag:

-
Sova. Det är dags nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken otroligt produktiv dag!