torsdag 18 september 2008

När? Var? Hur?

Klockan är 6.40. Jag har varit vaken i två timmar. Jag har hunnit duscha, ätit frukost och påbörjat tvättning. Jag har också hunnit uppdatera mig på allt jag missat på internet sen i måndags eftersom jag knappt varit hemma sen dess. Förutom för att sova. Nu ska jag skriva tre uppgifter fram till klockan 11.00 när jag ska träffa Tina. Samtidigt som jag tvättar. Klockan 11 ska vi börja plugga på en fjärde uppgift. En stor uppgift. Som måste bli klar imorgon. För i helgen måste vi fixa ett annat grupparbete som vi visst råkade få så sent som igår och som ska vara klart på måndag. Det låter kanske inte som mycket. Men det är det. Och jag är trött. Jättetrött. Jag undrar hur många timmar det dröjer innan jag får ett psykbryt.

Lite medlidande, tack.

4 kommentarer:

Anonym sa...

You poor fang! :( Du borde ha en unna dag snart Elin. Unna, unna, unna. O lite resting from the pluggande.

Anonym sa...

Herre värld! Jag känne rmed dig! Hur gick talet? Ses efter helgen kanske? Tycker linas åsikt är mycket vettig. UNNA!! I SAY: UNNA DIG!

Anonym sa...

heja, heja

M. sa...

Hej! Vilken skön blogg du har! :)