tisdag 2 september 2008

Uppdatering.

Det här med kåren väckte tydligen starka känslor. Och helt plötsligt verkar det som att jag verkligen vill gå på kåren. Jag vet inte riktigt om detta stämmer. Så övertygande kan jag inte ha varit direkt. Jag menar mest bara att det finns en nyfikenhet. Och huruvida den stillas genom pizza eller genom att vi faktiskt går dit spelar inte så stor roll. Vi får väl se imorgon. Hur det känns efter en portion fett och lite Idol.

Idag har jag varit aktiv f.ö. Jag har shoppat, promenerat, fört protokoll, agerat tolk och tittat på Sixties. Fullt ös medvetslös, med andra ord. (Skrev jag precis det? Herrejesus.) Nu avslutar jag kvällen med lite borttappade men hittade Cardigans. Jag gillar Nina P mycket. Det hade jag glömt bort. Jag glömmer så lätt.

Men nu är jag klar med dagen. Så jag sover istället. För imorgon börjar skolan. Det ska bli... intressant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså, vi ska se på Idol?
Intressant...

Anonym sa...

Elin! Vad hände första skoldagen?