fredag 26 september 2008

Jag har inte så mycket att berätta idag.

Men jag bloggar ändå. Ikväll har jag sett Blades of Glory för sjätte gången. Nytt sällskap dock. Och chips och dipp till. Det var trevligt. Men en blandning av sourcream/onion-chips och holidaydipp ger nog den värsta eftersmaken/andedräkten någonsin. Inga problem för mig och Sandra ikväll förvisso, eftersom vi låg på ungefär samma fräschhetsnivå båda två. Hoppas bara att andedräkten är borta tills imorgon så att alla på motvindenredaktionen slipper svimma av äckel.

En annan sak som hänt idag är att en kille i klassen, som tydligen har svåra problem med namn, nu har kommit på hur han ska komma ihåg mitt. Genom att halvsjunga "Eeeelin Eelin, trottoarernas drottning...". Det känns sådär tycker jag. För den beskrivningen stämmer väl inte direkt överens med mig person. Men ja. Han är ju trevlig egentligen så jag får väl bara uppskatta NileCity-referensen. Nile är för övrigt Elin baklänges.

Imorgon kommer min syster hit och det ska också bli trevligt tycker jag.Syskonfötter.

Som sagt. Jag hade visst inte så mycket att berätta idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du Elin.. på Torp köpcentrum i Uddevalla fanns det vid begynnelsen en affär som hette nile. Detta fascinerade mig otroligt mycket ska du veta!
Nu har vi ätit lyxpizza, omajgaad (haha, så fuult!), men oj, vad gott det var. Och vilken annorlunda form.
Jag rekommenderar!

Anonym sa...

förresten.. hette inte filmen Blades of Gloy? Eller är jag helt ute o cyklar nu?

Anonym sa...

Serv har så rätt så. Där skrev du fel Elin. "Blades of Gloy" ska det vara.