fredag 5 september 2008

Svåra tider.

Det kan vara slutet på en era. Jag vet inte än. Men det finns en risk. Jag har insett något. Något jobbigt. Mitt intresse för Will Ferrell kan vara på väg att svalna.

Jag har misstänkt det ett tag nu. Inte ens när jag låg sjuk i halsfluss i helgen lyckades Will pigga upp mig. Vilket måste innebära att något är fel. Idag bekräftades det ytterligare då Old School hos Lina inte framkallade de skrattsalvor den borde ha gjort. Visst. Jag skrattade. Flera gånger. Men något saknades ändå. Det kanske inte var Wills fel. Kanske var det en kombination av faktorer. Kanske var det Vince Vaughns asiga karaktär som störde mig. Jag vet inte. Jag vet bara att något inte stämmer. Jag tror att jag behöver en paus från Will och hela hans crew. För det har nog blivit lite mycket det senaste året. En överdosering helt enkelt. Tråkigt, men mycket möjligt.

Vi får se. Kanske är det just det jag behöver. Men för säkerhets skull är det nog bra om jag börjar leta efter någon ny så länge. Någon som kan underhålla mig medan jag väntar. Andy Samberg ligger bra till. Och Seth Rogen. Frågan är bara om någon kan hålla lika länge som Will. Jag tvivlar
.

Inga kommentarer: